velinab

Alla inlägg under september 2012

Av Evelina - 30 september 2012 20:15

Nu har jag gjort den andra "djurbloggen" och den heter hastkul.bloggplatsen.se

Jag har skrivit en "djurlista" men nu ska jag titta på tv så hejhej!<3

:)

Av Evelina - 30 september 2012 11:53

Hej nu haer jag ändrat till höstfärger på bloggenHar inge o skriva men tänkte slänga in ett kort inlägg då jag lix var inloggad;)

Av Evelina - 29 september 2012 09:56

Jo jag vet att det var skitlänge sen jag blogga men har inte direkt blogglustrt utan bloggar väl då jag känner för de;)'

Iaf för er som läser och inte känner mig så har ni ksk märkt att jag skrev saker under typ alla foton på jag och Yatzy tex .jag sakna dig osså vidare oc det e för att hon inte är kvar hos oss utan hon åkte hem till sin ägare för att sen fara till ett annat.Nu blir det annan ponny eller häst .Jag har ju börjat rida lucas oxå.Haer inga bilder med det ska jag fixa:)Har dock lite svårt att "bli bästis" med en häst för jag o Yatzy kände varandra sjukt bra efter dessa tre år men jag ska bli updaterad om hur det är med henne osv. funderar på att starta en hästblogg oxå där det bara handlar om hästar och ridning typ men jag kommer ju ha kvar denna och skriva som vanligt:)

Ska köpa batterier så jag kan fota igen men ni ksk får foton som jga tagit med webkameran sen

   



P&K

Av Evelina - 8 september 2012 08:04

Hej nu ligger jag o anja o väntar på att anna-Maria ska vakna;)

Av Evelina - 8 september 2012 08:04

Hej nu ligger jag o anja o väntar på att anna-Maria ska vakna;)

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards