velinab

Alla inlägg under december 2010

Av Evelina - 30 december 2010 22:50

Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer och gästboksinlägg ni skriver till mej!!!xD.Jag bara älskar alla fina kommentarer jag får Te x. Hej du har en ass bra blogg.Jag har läst i genom allting hehe

//Mollsan

 

Jag bara älskar såna fina komplimanger heheh

 

 

Men om ni vill att jag ska göra flera "Frågeformulärer"så kommentera det inlägget Tack..!!xD

Men ska skriva ett brev så skriver mer imorrn PUSSPUSSpuss

Av Evelina - 29 december 2010 23:46

Jag har ridit ikväll har lite träningsvärk för jag har typ inte ridit på åratal.

Yatzy bockade så jag höll på att flyga av!Det var ända asroligt att rida nästa gång kanske är imorrn,vi pratade om det.Men hur som helst kanske Petro med fam kommer på nyår.Det visste inte än.

 

Men det jag hoppades i måndags gick ii uppfyllelse jag och Jonna for till Lovisa vid Kl.19:00 och sedan körde vi skoter ett BRA tag sen tittta vi på film och gick o la oss.På morgonen spela vi titta på film åt och va på datan.

 

Men jag har en morgondag ochså så Good bajs

 

 

 

                OBS!OBS!OBS!

  Jag menar good najs!!)(

 

Av Evelina - 27 december 2010 15:55

Hoppas att jag och mina kompisar får en bra kväll hos lollo.

Vi vet ej om det går men jag hoppas att de går!!

Det skull bli sköj de.

Men nu ska jag väl snart äta och få svar!!?

Både mamma och markus sover så tror jag börjar med maten själv.

Vi ska äta ostsnitsel elr. hur det nu stavas??=

Jag börjar bli hungrig men en liten stund till datan skadar väl inte elr.

                                      

 

 

 

 

                                         H

                                         HE

                                         HEJ

                                         HEJ D

                                         HEJ DÅ

                                         HEJ D

                                         HEJ      
        

                                         HE

                                         H

 

Av Evelina - 26 december 2010 13:28

Jag har ritat en teckning som vart asbra tycker jag.Det kommer bilder längre ner.Kommentera gärna vad ni tycker!!  








          VAD TYCKS??  

Av Evelina - 24 december 2010 09:10

God Jul och Gott Nytt År

I julstrumpan fick jag ett ds-spel(Planet rescue Ocean patrol)om någon har det kan ni gärna kommentera det!!

Ikväll kommer jag få mycket julklappar tror jag,jag ska blogga om vad jag har fått sen."=

  

Så här är vår jul:

Momma och Moffa kommer.

Vi tittar på Kalle Anka.

Sen äter vi vårt julbord.

Sen väntar vi på tomten(Han är lite sen ibland,och knasig!).

Då han kommer får vi julklappar.

Sedan börjar vi öppna.

Efter att vi börjat öppna så far tomten,Om han inte somnar på kökssoffan.

Då vi öppnat färdigt börjar den stora då man får börja hålla på med sina saker.

Sen äter vi godis (under hela kvällen alltså).

Sen tar vi upp alla saker.

Då far Momma och Moffa.

GONATT


J

JA

JAG

JAG H

JAG HÄ

JAG HÄL

JAG HÄLS

JAG HÄLSA

JAG HÄLSAR

JAG HÄLSAR A

JAG HÄLSAR AL

JAG HÄLSAR ALL

JAG HÄLSAR ALLA

JAG HÄLSAR ALLA B

JAG HÄLSAR ALLA BL

JAG HÄLSAR ALLA BLO

JAG HÄLSAR ALLA BLOG

JAG HÄLSAR ALLA BLOGG

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGL

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄ

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄS

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSA

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSAR

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE E

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE EN

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE EN G

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE EN GO

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE EN GOD

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE EN GOD J

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE EN GOD JU

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE EN GOD JUL

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE EN GOD JU

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE EN GOD J

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE EN GOD

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE EN GO

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE EN G

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE EN

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE E

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSARE

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSAR

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄSA

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGLÄS

JAG ÄHLSAR ALLA BLOGG

JAG HÄLSAR ALLA BLOGGL

JAG HÄLSAR ALLA BLOGG

JAG HÄLSAR ALLA BLOG

JAG HÄLSAR ALLA BLO

JAG HÄLSAR ALLA BL

JAG HÄLSAR ALLA B

JAG HÄLSAR ALLA

JAG HÄLSAR ALL

JAG HÄLSAR AL

JAG HÄLSAR A

JAG HÄLSAR

JAG HÄLSA

JAG HÄLS

JAG HÄL

JAG HÄ

JAG H

JAG

JA

J


E

EN

EN G

EN GO

EN GOD

EN GOD J

EN GOD JU

EN GOD JUL

EN GOD JUL O

EN GOD JUL OC

EN GOD JUL OCH

EN GOD JUL OCH E

EN GOD JUL OCH EN

EN GOD JUL OCH EN G

EN GOD JUL OCG EN GO

EN GOD JUL OCH EN GOD

EN GOD JUL OCH EN GOD G 

EN GOD JUL OCH EN GOD GL

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖ

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖG

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG>

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> G 

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GO

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOT

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOTT

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOTT N

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOTT NY

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOTT NYT

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOTT NYTT

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOTT NYTT Å

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOTT NYTT ÅR

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOTT NYTT Å

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOTT NYTT

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOTT NYT 

EN GOD JUL OCG EN GOD GLÖGG> GOTT NY

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOTT N

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOTT

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> GOT

EN GOD JUL OCG EN GOD GLÖGG> GO

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG> G

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG>

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖGG

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖG

EN GOD JUL OCH EN GOD GLÖ

EN GOD JUL OCH EN GOD GL

EN GOD JUL OCH EN GOD G

EN GOD JUL OCH EN GOD

EN GOD JUL OCH EN GO

EN GOD JUL OCH EN G

EN GOD JUL OCH EN

EN GOD JUL OCH E

EN GOD JUL OCH

EN GOD JUL OC

EN GOD JUL O

EN GOD JUL

EN GOD JU

EN GOD J

EN GOD

EN GO

EN G

EN

E


Av Evelina - 22 december 2010 19:24

OM MIG:

Har du en kille:Nopp synd!!

Har du EN familj:Ja

Vad heter du:Evelina

Hur många syskon har du:2st

Vad heter dina syskon:Manfred och Markus

 

Kärlek:

Har/är någon varit kär i dig och du vetat det:Ja

Är du kär i någon:Kanske det du

Har du en kille:HAR JAG REDAN SVARAT PÅ!!

 

Utseende:

Har du långt hår:TYP TILL AXLARNA

Ögonfärg:MÖRKGRÖN

Hårfärg:Kanska ljusbrun

 

 

Annat:

Vilken grupp/artist lyssnar du på nu:DiscoCrew

Vad åt du senast:Makaroner

Vad vill du skrika nu:PEACEEE

Vad är du inne på nu:youtube och bloggen

Var är du:Hemma

Vilka vill du dra på sammhälle med:Molly och Lovisa

Vad ska du göra imorrn:Baka och kok götta

Kompisar:

Hur gamla ä dina kompisar:Olika för F*N

MM...

 

Jag skriver mer sen

 

Har tänkt på en sak!!

 

K

KA

KAN

KAN I

KAN IN

KAN INT

KAN INTE

KAN INTE L

KAN INTE LE

KAN INTE LEV

KAN INTE LEVA

KAN INTE LEVA U

KAN INTE LEVA UT

KAN INTE LEVA UTA

KAN INTE LEVA UTAN

KAN INTE LEVA UTAN E

KAN INTE LEVA UTAN EV

KAN INTE LEVA UTAN EVE

KAN INTE LEVA UTAN EVER

KAN INTE LEVA UTAN EVERY

KAN INTE LEVA UTAN EVERYO

KAN INTE LEVA UTAN EVERYON

KAN INTE LEVA UTAN EVERYONE

KAN INTE LEVA UTAN EVERYON

KAN INTE LEVA UTAN EVERYO

KAN INTE LEVA UTAN EVERY

KAN INTE LEVA UTAN EVER

KAN INTE LEVA UTAN EVE

KAN INTE LEVA UTAN EV

KAN INTE LEVA UTAN E

KAN INTE LEVA UTAN

KAN INTE LEVA UTA

KAN INTE LEVA UT

KAN INTE LEVA U

KAN INTE LEVA

KAN INTE LEV

KAN INTE LE

KAN INTE L

KAN INTE

KAN INT

KAN IN

KAN I

KAN

KA

K

 

PEACE     

Av Evelina - 22 december 2010 14:25

Jag ska ut och gå med Nisse och då innan skull jag hjälp morsan ve nå.Men får väl se vartjag far me hunden jag känner mig inte så taggad för och gå ut men jag ska ut har jag bestämt.Igår klädde vi granen och gjorde tomteland på kvällen men kl två for vi te Vilhelmina och bovla sedan for vi på frasses och träffa nå Åselebor!!Sedan gick vi på Ica och ´där köpt jag götta och garn hehe så nu håller jag på med en julklapp..     .**.

Av Evelina - 20 december 2010 20:17

Jag håller på att bli sjuk och imorrn ska vi bovla och klä julgranen.Men snart är skolan slut och det känns bra!!Jag känner nig sjuk så ska gå till sängs tidigt idag.Ska kolla in lite andra bloggar,virka ocg sova göttt


                    Så                                          good night

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards