velinab

Alla inlägg under mars 2011

Av Evelina - 30 mars 2011 15:43

Det var den skol/Solbergsdagen då.

Nu sitter man hemma och är SLÖ!!

Ikväll ska jag på "VDH" .

Idga i Solberg Ramlade en så vi vart försenade hem men sånt händer ibland.Ork sen har jag inge mer att skriva om typ så tjjooo så länge







                                                 //Ewwan BäCk<33

Av Evelina - 29 mars 2011 18:11

Imorrn händer det myckeska jag säga!!!
JAG ska till Solberg med skola :_P

Sen fyll morbror år imorrn

kanske ska va me nå´n!!!

Sen ska jag på "VDH".

Men ikväl vill jag hinna förbi Yatzy en swäng.

Puzz alla





                                                  
                       //Ewwan BäCk<33

Hej

Av Evelina - 26 mars 2011 09:07

Hej ska ni på marknan idag det ska iaf jag!!!Jag köpte godis munk armband och klubba......................

Jag ska gå med Emilia och Anna-Maria.

x>D

Hej då<33








                                                  
                            //Ewwan BäCk

Av Evelina - 22 mars 2011 19:16

Tjaoooo<3

Jag har varit lite trög med bloggningen ett tag men ha helt enkelt inte vare på humör och så!
Jag va med Anja igår   x>D

Jag tittar på tv nu.Jag har köpt ett spel"Monopol här och nu-utgåvan"Men ork inte skriv nå mer ha lite ont i huve byeeed













                                                  
                         //Ewwan BäCk

Av Evelina - 17 mars 2011 18:28

Hej alla vänner//bloggläsare xD

 

Vad gör ni därute??

Jag ska inte på Åslia ikv iaf.

Orka inte fara dit men fundera ändå på å gå ut en swäng sen..

Lite låttips från mej är:

1.Nationalteatern-Barn av vår tid

2.Nationalteatern-Kolla kolla

3.Nationalteatern-Livet är en fest

4.Nationalteatern-Vi fortsätter spela rock´n roll men vi håller på att dö

5.Sillstryparn-Doin ´ the omoralisk schlagerfestival

6.Rammstein-Du hast

7.Metallica-Enter Sandman

8.Lordi-Would you love a monsterman

9.Björn Rosenström-Muffins

10.September-Mikrofonkåt

 

 

 

Bye alla kära

 

 

 

 

                                                  
             //Ewwan BäCk**<33

Av Evelina - 15 mars 2011 17:10

Hej jag ska på Åslia ikväll och undrar om någon annan ska dit issåfall kan ni kommentera det för jag vill ha någon att åka med.

Men idag slutade vi två ch bror är sjuk så får inte va i närheten avv han typ!

Men jag orkar allvarligt inte skriva mer hej då

 

 

 

 

 

 

                                        //Ewwan BäCk:P<3

Av Evelina - 13 mars 2011 11:45

Hej alla där ute.Jag sitter och tittar på telefonen jag vill ha det är en"LG kp 500"Och det är en touch x>D

Igår var Emma,Magnus och Signar förbi en sväng och hälsade på.Signar var så cool med sina solbrillor ,Jag ska lägga ut en bild på telefonen jag vill ha nedan men imorrn börjar skolan igen `_´ ¨8¨ Hejdååo

 

    //Ewwan BäCk xD

Av Evelina - 9 mars 2011 15:55

Jag och Jonna åkte Snowboard idag och jag började åka i Stora backen och jag och Jonna ramlade hela tiden i början sen gick vi in och fikade sen åkte jag i lilla lite till.Sen åkte jag i stora utan att ramla men då gåt det inte så bra i stupet så jag tog av mig Snowboarden och åkte ner på rumpan"!!Sen då provade jag att åka ner på Snowboarden och bromsa hela vägen och det gick bra,Men då såklart blev det tvärstopp så jag flög framåt.

Det gjorde ont.

Hej då

 

 

 

 

 

 

                                             //Ewwan BäCk

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards