velinab

Alla inlägg under januari 2011

Av Evelina - 31 januari 2011 19:10

 

Mammi's frågor:

Hänger du med på elljusspåret igen om jag fixar nya stavar?

Ja ok då men 1,5km isåfall!

 

 

Tror du verkligen att Nisse vill ha en kompis?

Ja det tror jag

 

r ska du städa ditt rum?

Jag ska börja i veckan

 

 

 

 

RissjöEva's fråga:

 

Vad ska du bli när du bli stor?

Hästskötare eller Frisör

 

 

KHK's frågor:

 

Hej Evelina!
Hur gammal är hunden på bilden? 3,5 år
Vilken ras? Petit Brabancon

Och vad heter den? Nisse (Sundeals Rabadash)
Den var jättegullig
.

 

 

Haallåå!! Hur mås det med alla djur och Evelina?

Det är bra själv då!??

 

 

 

 

Jennifer's fråga:

 

Tänkte bara höra om vilken hästras som är din favorit? ;)

Shetlandponny,Islandshäst,Nordsvensk och några till

!!

 

 

 

 

Petro's fråga:

 

Hejsan! Jag och Yatzy undrar när du tänker komma å rida nästa gång? Kram!
Petro:-)

 

Jag skulle gärna rida men just nu är det ju så halt så vi kanske får vänta ett tag"!!

 

 

 

Det är alla mina frågor!!!!!

 

 

 

 

 

TJINGELING                               //Ewwan BäCk -_-

 

 

 

Av Evelina - 31 januari 2011 19:05

Hej nu är frågestunden slut kommer sen

 

med ett inlägg med frågesvaren.

Av Evelina - 29 januari 2011 16:46

Jag vill ha frågor hallå.Är ingen

 

 intreserad av mitt liv som hästgalen 

 

 djurälskare mm..

 

Det ä ba och fråga på vill inte bara ha

 

 en fråga och svara på! Sen märker jag

 

att jag har skrivit söndag där de skulle

 

stå måndag för då kl.18.07 slutar

 

frågestunden!!

 

 

                               // Ewwan BäCk

Av Evelina - 28 januari 2011 17:46

Hej på er SKRIV FRÅGOR till mig har bara fått en så kom igen börja bara fråga!!

 

 

 

 

                                        //Ewwan BäCk

Hej

Av Evelina - 26 januari 2011 13:56

HEJ Vad görs har fikat och nu sitter jag o Anna-Maria bakom datan såklart!!:)

Skriv frågor till mej men jag svarar på Söndag::)

Men ha int tid längre=)     HEJ SÅ LÄNGE

 

 

 

                                                  
                 //Ewwan Bäck 

Av Evelina - 25 januari 2011 16:18

 Jag har int fått någon fråga fast mamma ha skicka en jättekonstigt elr??

Men,men Jag ska på åslia ikväll ska bli funny!!

                                           //EWWAn BäcK

Av Evelina - 24 januari 2011 18:05

Jag ska ha en LÅNG frågestund här på bloggen.Och då får ni fråga typ vad ni vill den börjar nu kl.18:07 och slutar kl18:07 nästa vecka då jag svarar på alla frågor.

 

heej så länge

Av Evelina - 23 januari 2011 16:53

Idag har jag varepå Åslia och nu har jag ont i knäna men men så är det!!!

 

<-- Åslia

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards