velinab

Alla inlägg under juni 2011

Av Evelina - 26 juni 2011 21:06

Sry att jag inte ha skrive på länge men jag har vare på läger sen så var det folkrace och sånt och idag har jag planterat och ridit.MAmma kom fyra i c-finalen och Markus trea.Grattis till er!!!!

-MEn iaf så paddlade vi kanot på lägret och annat roligt hade assroligt sen så fick jag tre nya kömpisa!!!

Tack för ett roligt läger med er och mina gamla kömpisa!xD
Nee ska äta middag baaai!!!xD  xS

Av Evelina - 18 juni 2011 23:36

Har vare på kulturnatta!!DET va hur roligt som helst va med Anaj,Julia;Emelie och Ellinor<3

Hade hur roligt som helst men nu ska jag slänga in lite låtar titt på tv och sängs sen!





Baaai Ewwan BäCk

Av Evelina - 17 juni 2011 20:45

Va med Linus och Anja ikv.Sen så har jag fått höra en låt på min kusins blogg!

det är denna och denna skänker jag till Linus i min tur för jag ä tsm med han

Sen så har jag inge mer att skriva baaai




Ewwan BäCk

Av Evelina - 16 juni 2011 17:02

Grattis säger jag till min hund Nisse som fyller 4 år idag!ville bara säga det ! baai

Ewwan BäCk

Av Evelina - 13 juni 2011 22:31

TJenare göreduh?

Jag tittar på TV.

Nu är det sommarlov och det kan jag inte fatta!

Men iaf så gav jag mamma en tavla som jag gjort idag.

Bakade kladdkaka som vrt stenhård ikväll det var väl inte så jag hade tänkt att den skulle bli menmn!!!!

Tänker rida imorrn och då ska jag rida lite dressyr tror jag för jag tänker inte hoppa eller rida i skogen så jag tror jag tar dressyr.

Men ska nog sova snart gnatt



Ewwan
BäCk


Av Evelina - 8 juni 2011 17:55

Tog första doppet idag sen så har jag ridit Yatzy barbacka.Sedan så hade vi fotbollsdag idag o jag vart typ uppäten av all knort elr hur det stavas.De var överallt.Men men vi vann bara en match av tre:( men det gör inge.Nee har inge mer att blogga om så baaai



Ewwan BäCk

Av Evelina - 7 juni 2011 19:50

Har tagit bilder då jag/vi byggde klart "växthuset".

Och lite drillning och Talangshow!!

                      BAaai pluppz Ewwan BäCk


Av Evelina - 7 juni 2011 16:25

HejsSvejs allihopa där ute vad gör ni och hur mår ni??

Det vill jag veta.

Det är typ 25,3 grader i skuggan här i Åsele hos mej.Skall passa på att vara ute. Igår var det så jävla kul,tack för en rolig dag Lollo L.Men iaf så funderar jag på att bli svettig pga att vara med "Yatzy" nu så baaai* allihopa.


Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards