velinab

Alla inlägg under april 2011

Av Evelina - 27 april 2011 16:35

Ha int blogg på tusen år för tidsbrist +utan ork sedan pajja jag typ datan min litte så nu andvänder jag mammas så länge min fungerar men jag ska köpa usb imorrn om den pajja så har jag iaf mina bilder och sånt!!Ska göra ett inlägg imorrn med bilder xD

Nee ny ska jag nog äta snart byyeee








                                                               
          //Ewwan BäCk<33

Av Evelina - 14 april 2011 21:26

Lycka.Ja för imorrn är et fredag sen är det påsklov=Va uppe längre ha skiiiiitroligt och massa mer!!!
Men ska hämta in ryggan med läxa från bilen nu hejdå




PS!!!Det blev ett kort inläggg




                                                  
                       //Ewwan BäCk


Av Evelina - 7 april 2011 20:05

Hej igen nu ska ni få lite fakta om meej tywp eller vad man ska säga

Kärlek:

Är du singel?Varför inte det e ju kul haha

Är du kär i någon?? Det angår inte dej tyvär!!!

 

 

Familj:

Har du några syskon???   2

Vem är din mamma? Bästa mamman i världen förstår du väl:P

Vem är din pappa???En pappa som är bäst i världen  ; )

Vad heter dina syskon??Markus och Manfred

Har du några djur??? 2 hundar och 1 katt

Vad heter dina djur???Hund 1=Nisse   Hund 2=Axa Katt 1=Snorkförken (Snorkan)

 

 

 

 

 

Hobby´s:

Gillar du djur vilka isåfall?? Hästar,Katter,Hundar och Hamstrar!!

Rider du???Ja självklart speciellt på sommaren!!xD

Är du med många kompisar??Ja det är jag ofta  ; P

 

 

 

 

 

 

 

Ja jag tror inte jag kommer på något mer hejdå

 

 

 

 

 

 

 

                                                  
                         //Ewwan BäCk

 

 

Av Evelina - 7 april 2011 16:08

Hej vad gör ni därute?

Jag är trött men ska ändå göra ett lång inlägg sen te x bilder på mina födelsedagspresenter eftersom jag fyllde år i tisdags:))

Sen ska jag görra en annan saak men min dag i tisdags var både negativ och possitiv för jag fick en massa presenter och jag hittade min kamera som jag sökt i typ 1 1/2 år nu !!!!xD
Det negativa:Jag fick veta att en av mina fastrar har dött jag typ dog då jag fick veta det:((

Men sånt måste man klara i livet=?

Ne nu ska jag slappa lite så tssjoooo




 

                                                  
                         //Ewwan BäCK

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards