velinab

Alla inlägg under februari 2012

Av Evelina - 18 februari 2012 21:49

Detta är en bra sida:)


www.stardoll.com :)

Av Evelina - 11 februari 2012 18:17

Hejsan idag har jag inte vare hemma förnst nu:)

JAG och Jossie for kl 12.00 och kom typ hem nysss  xD
Vii har färga hår,klippt en person,sminka,fika mm helt enkelt haft en jävligt rolig dag:)
Nu har vi äte och sitter och tar det lugnt innnan vi ska iväg igen:P
Men palla int skriva mer







    Love From Me And My PÅNI Yatzy   <3

  Puus på eeer






 

Av Evelina - 9 februari 2012 13:34

OIdag har jag vare i skolan men vvi var bara på skolan på morron för sen for vi på Åslia och va där hela dagen hade roligt va med Anna-Maria, Lilly ,Maja och Alva.

Imorrn har jag prov:(
Aja nu ska int ja skriva mer hejdå:)





                                        Love from mme and my PÅNI Yatzy <3<3

Av Evelina - 8 februari 2012 17:54

Åhh vrf måste man ha dumma storebrorsor som ska erövra TV:n hela tiden satt man ej kan se på TV:n???

Mamma for precis och hon sa:

-Håll sams nu.

Och jag sa ok.

Men då säger Markus:

-Jag ska ha TV:n och xboxet ikv

Och jag säger men om  jag vill titta på TV då?
Det är inte mitt problem

Faan jag får någe fel på Markus nu.:(

Han e så dryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyg

Känns som att han iinte skulle bry sej om jag dör ens

Kan han inte vara snäll??

Desutom e han så otrevlig då han pratar med jag eller mamma så jag vet ej vad:(

fattar inte varför han e så menmen





                            Love from me and my PÅNI Yatzy  <3

Av Evelina - 8 februari 2012 11:58

Sitter mitt i gången hemma för att solen inte ska lysa så att jag  inte ser ngt:)

Mamma har hämtat läxa och sånt så jag har fullt upp nu för det var mkt som skulle göras  

Menmen har gjort lite men det e väl bara att fortsätta "suck, pust"






                          Love From Me And My PÅNI Yatzy<3  

Av Evelina - 7 februari 2012 09:15

E. Oh,jättebra kyssare

V. Alltid lika glad

E. Oh, jättebra kyssare

L. Alla älskar dig

I. Världens snyggaste

N. Du kan behålla hemligheter

A. Alla vill ha dig


Så det betyder mitt namn:)



Kolla vad ditt namn betyder


A.Alla vill ha dig

B.Gillar att festa

C.Mindre snygg

D.Gillar att dansa loss

E.Oh,jättebra kyssare

F.Bra personlighet och utseende

G.Skiter i vad andra tycker

H.En gosig nallebjörn

I.Världens snyyggaste

J.Alla avgudar dig

K.Vild och galen

L.Alla älskar dig

M.Har dom vackraste ögonen ever

N.Du kan behålla hemligheter

O.Populär bland alla

P.Otur i kärlek

Q.Coolast i världen

R.Helt galen

S.Lätt att bli kär i

T.Omtänksam och bryr sig

U.Kung på att bara ta det lugnt

V.Alltid lika glad

W.As sexig

X.Inte alls duktig i skolan

Y.Bästa pojk/flickvännen som finns

Z.Alltid redo

Å.Har en dold talang

Ä.Kan inte behålla hemligheter

Ö.Ruskigt smart



Kolla vad ditt namn betyder :)





Love from me and my PÅNI Yatzy <3

  


Av Evelina - 6 februari 2012 17:59

Har inte bloggat på år och dar vet men det har hänt mkt nu

Iaf ska skärpa mej och fixa till bloggen OCH bli SOCIALARE :)

hahah nemen jag hade allvalit glömt mitt lösenord så jag gatt byta xD




Love from me and my PÅNI Yatzy<3



 


  <3

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards