velinab

Alla inlägg under september 2011

Av Evelina - 11 september 2011 20:44

Ni ska kommentera vad jag ska blogga om den dagen om ni inte kommenterar skriver jag inget hahahahahahaxD

Ni får ta och kommentera nu men BaaaiBaaai




                                     //Ewelina

Av Evelina - 11 september 2011 20:30

Älskar dej....


..som jag mötte på bb och är

 född på samma dag som mej!

Du hjälper mej om jag behöver och

förstår vad man menar<3

Finns det ngn som är lika omtänksam som dej

Den jag pratar om är såklart

Min Fru Anna-Maria<3<3<3<3<3 Lowwe Ya


...Du som jag har skrattat med och

 åt många gånger och som hållit ihop

 riktigt hårt vissa perioder snäll och glad

 person och det är roligt med dej älskade Lovisa<3<3<<3



//Ewelina


Av Evelina - 11 september 2011 20:18

Affe har blivit getingstucken på tassen och de va int så bra menmen

Nu ska jag tyyp göra ínget xD

Jag e trött ska väl ta bort lösnaglarna oxå (vill inte ha på mej dom XD)

Sen ska jag typ SOWA haahahahahahaha XD

OCh sen Sowa och SOWA

hahahahahahhahaha asgarv

djfdfjjdaaaaahhaahhahahahahahaahha............

xD

<3<3<3<3<3

jag e typ megatrött

Happ Jag orka int gå på skola imorrn

Men Hej DÅ




                         //Ewelina<3

Sry

Av Evelina - 11 september 2011 19:54

Hej hant blogga på månader men har glömt :FD

Iaf ä jag jue inte död iaf så har jag vare med pappa och dom i övik igår!

Köpte lösnaglar bild senare:P

Jaaaaaa...Vad ska man skriva ientligen

Tihihihiihihihi

Ahahahahahahah jah har färga underhåre men det va innnan skolan börja xD
Jag Gör int så mkt nu typ musik,Bloggen och typ inge mer XD

Nee nu ska jag dra Baaaai





                        //Ewelina

Av Evelina - 11 september 2011 19:53

Hejsan TJiosan kommer mer.......

Av Evelina - 11 september 2011 16:38

tjaaaaaah allihopa :***


Jag e Jozziie hennes halv syrra ;D <3


och jag GÄSTBLOGGAR

>:D


Och nii jag tycker ni ska looka på min blogg


: www.umjosefin.blogg.se


Väldigt fiiint :D


De e btw jag som gjort headern,....


Snygg vah? ;* men pözzz s¨må barn ;D <3333

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards