velinab

Alla inlägg under oktober 2010

Av Evelina - 31 oktober 2010 13:28

Ja nu ska jag gå å städa snart eftersom ev. så ska Jonna sova här och vi ska ut o busa då.**.Funny funny honey bunny.**.Och sen så ska vi väl ha asroligt hemma och se på film få se hon ä på hockeyn nu men kom hem vi 16:00/17:00=).Men jag ska nu föst spela litte och sen göra litte överaskningar vet int om jag ska städa nå elr. va tyck ni.Men pusspuss... nu ska jag spela=):)=)=)=)=):):):):):):):):):=).

Av Evelina - 30 oktober 2010 17:03

Idag har vi hafft loppis och efteråt  så va ja me Jonna L .Vi gjorde en snökoja =).

Och nu för ca en kvart sen så for hon men ska kanske komma  tebaka senare idag ska vi äta tacos MUMS!..Men nu ska jag ta å göra nå vet int vad men jag ska nå ta å städa litte å så senare.**.Och jag ba längta te vi ska äta.**.Nu ska jag nog ta å spela litte å titt på teve och jag tro nisse vill ut sen.Nu ska jag logg ut så pusspuss.**.=):)

Av Evelina - 20 oktober 2010 13:11

Ja då vet jag att jag har

 

"Luftrörsinflammation" ja så har jag 10 dryga

 

dar då nu med medicin.Jag ska ta Penicillin.BLÄ men men

får jag väl ha det då..Jaja det ä ju ba

 

och göra det som skas,Jag får va ute men

 

inte anstränga mej.Men jag måste ju ha

 

väldigt mycket kläder på mej. Fick ont i

 

armen där de tog blod efteråt och så

 

lyssnade han på lungorna de var så han fick

 

reda på att jag har "Luftrörsinflammation" 

 

Det är i nedre vänstra luftröret som det

 

är typ.Jag har ju världen hosta ochså.....  

Av Evelina - 19 oktober 2010 14:30

jag är sjuk och på lördag ska jag

 

 på disco...Då MÅSTE jag va frisk

 

 ba.... men sen ha jag läxa

 

 hemma................................

 

 

men nu ska jag dra tjingelingg!!!

 

 

Av Evelina - 18 oktober 2010 10:50

  jag har inte skrivit på veckor menn jag har inte haft tid..Men igår var jag i sundsvall först va vi på birsta city och handlade,jag va på Panduro och handlade för 470 spänn hahah.Sedan har jag nya skor och så men på kvällen vid 18.00 TILL 18.30 så for vi på Sundsvall Arena.först vet jag inte riktigt vad det var som spelade men sen spelade VOLBEAT. de var asbra och sen så for vi hem och ja idag är jag ledig från skolan så då vet ni att jag inte är sjuk..Men nu har jag inge mer och skriva jo förresten för typ 3 veckor sen blev jag storasyster till lille Manfred...  så puss puss

Av Evelina - 1 oktober 2010 18:43

har ridit pigg-lucas..   idaggggggggggggggggggggg..........................
.....





                                                  
                                                  
                                                  
      










Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards