velinab

Alla inlägg under juni 2010

buu

Av Evelina - 30 juni 2010 11:49

Jag det var ju synd me vädre igår men iaf så träffade blixten ett hus efter stenviksvägen.Verkar vara hansas för det stod stackars hansa.Hela huset brann ned.Jaja nu ska vi lämna tråkigheterna bakom oss och tänka på den nya dagen  som grytt.Men så ja ni får gärna kommentera och skriva vad ni ska/har gjort under dagen....**Jag själv ska väl va med jonna och så satt kanske rida ochså just det men har ingen mer på hjärnan nu så jag måste komma på mer att skriva tills senare.Så tjing tjing

ja

Av Evelina - 29 juni 2010 12:06

här kommer lite bilder från ridningen på typ midsommardagen..           

Av Evelina - 26 juni 2010 11:32

hej va på folkrace igår och hann int skriv nåt.Men iaf så fick jag en bukett blommer av mamma.

bara rosor hehe

både rosa och röda,stora och små.

Ja så det är min bukett.Min kompis från umeå är på väg till åsele tjihoo.Igår hann jag rida mellan åseles och vilhelminas folkracetävlingar.

Av Evelina - 24 juni 2010 21:53

här kommer bilderna från hoppningen(läs förra inlägget)

  

jag är inte riktigt uppvärmd ää jag går över iställe.

  

JAG VILL DITÅT DUUUUUUUUUUUU

ja nu är jag pigg tjihoooooooooo

ja kom igen nu då Yatzy     

Av Evelina - 24 juni 2010 21:37

hipp hipp hurra i idag.min blogg fyller 1 månad och ska därför lägga in bilder från hoppningen på Yatzy idag.(de blir senare)hehe men men iaf på 1 månad har jag skrivit 22 inlägg och fått 11 kommentarer.men örk int skriv merr så byebye

Av Evelina - 23 juni 2010 22:42

ja som sagt så var det möcke på cirkusen den var bra.det var värt de där 170 spänna.men jag ska skriva va det va på cirkusen.det var en supervig tjej från mongoliet som gjorde flera nummer.en lindansös.4 hundar varav 2 st.bernhardshundar.och två småhundar.4 kameler och två som man fick rida för 40 spänn men jag red ej.det var tre arabhästa .två lamadjur typ och 4 getter.en clown och en annan med colwnen.en från belgien.och sen inge meer tro ja.men de hade godiskiosk och försäljning på clown-näsor för 10 spänn jag köpte en heheh men har väl in så mycke mer o skriv så pössokrom.......



                                                  
PS

                               imorgon ska jag hoppa Yatzy

Av Evelina - 23 juni 2010 18:33

Hej svejs! Jag och två stycekn till ska gå på cirkus Wictoria. Hinenr inte skriva så mycket mer. Skriver om cirkusen när jag kommer hem. Pussokram.

Av Evelina - 23 juni 2010 14:25

hjälp mig att komma på namn som mammas blogg kan heta.

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards