velinab

Alla inlägg under maj 2011

Av Evelina - 29 maj 2011 19:02

Nu har jag mitt tecken på sommaren så då är det sommar igen!!!

  Dessa bilder är från ifjol men så är det här nu!!!<33   =SoMmAr





LOves Ewwan BäCk


Av Evelina - 24 maj 2011 16:23

Héej alla vad händer jag tittar på Eva och Adam.Ist för dans på skolan fíck vi spela dataspel i datasalen.Men asså ha inge att skriva så lovves Ewwan BäCk<333

Av Evelina - 24 maj 2011 16:23

Héej alla vad händer jag tittar på Eva och Adam.Ist för dans på skolan fíck vi spela dataspel i datasalen.Men asså ha inge att skriva så lovves Ewwan BäCk<333

Av Evelina - 22 maj 2011 20:52

Haai alla var på "Pirates Of The Carribean 3D" i fredags. Var juee assbra,satt längst fram. Var med Julia,Anja och Linus.Sen har jag fått en nyy cykel oxå.Ska snart duscha baai all faans xD

 Loves Ewwan BäCk

Av Evelina - 17 maj 2011 18:30

Nu har jag fått min nya telefon hem så nu har jag den!!! Sen mina ny a kläder kom från loppis på folklan igår...Ork int skriv mer nu skriv sen baaaaibaaai



Loves   Ewwan BäCk


 

Av Evelina - 15 maj 2011 17:55

Hej!

I fredags var jag med Maia. Vi var hos henne sen sov jag hos henne,vi hade roligt.

I lördags var Maia hos meej.

Idag var jag med Anna-Maria. Först var vi hos henne sen hos meej.


Mammi<33 har beställt skor to mee

  Lite liten bild men ni kan själv titta på dem.Jag ska ha dem i färg cerise.Deras artikelnummer är 234-4127




Sen så har jag köpt hem en telefon. Fast pappa köpte den på netonnet i Stockholm.Den ser ut så här:

  Ganska nice men nu ska jag ut och cykla baaaibaaai<333




loves  Ewwan BäCk

Av Evelina - 10 maj 2011 16:44

Hej allihopa jag har inte tänkt på detta förut men "Maddi Jane" är j*vligt duktigt ni som vet hur hon sjunger tror jag håller med.Ska lägga upp en låt med henne så ni får höra men först vill jag ha en låt  framröstad.Ska fara och titta på ett föl ikv alltså inte köpa såklart men.Jag vill ha FRÅGOR och KOMMENTARER tack!!!!

Men nu ska jag snart äta hejs svejs




 

         

                                                  
                     //Evvan BäCk<33

Av Evelina - 9 maj 2011 21:52

Hai allihopa har inte bloggat för har inte haft lust då det känns som om ingen läser det !!!xD
Men de som läser uppskattar väl att jag skriver men nu ska jag lägga ut litte bilder(massa xD) !!!:'?

   Inte den bästa kvallan men nånting detta är Yatzy och Lucas!!!En bild på några träd.Hahahah      Ice ehehe  .......mera is

 Sten  

 

WaTeR     Sten Again   Ångermanälven+Bron   Is och vatten   igen   Ridplanen   Yazzy<33   Lucas<33   Puki agian <33   Lucas längmule hahaha <33   Yazzy gmn<33   Något konstigt





Älskar de fina,gulliga,roliga,mysiga mm HÄSTARNA<3333




Love u      //Ewwan BäCk




Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards