velinab

Alla inlägg under augusti 2010

Av Evelina - 31 augusti 2010 15:20

Nu har man gått i skolan i en vecka.Det gör att man går längre   .Men man får ju ochså läxor.!  till : ti ma lilla plus.

                                            : ons glosor.

                                            : tors. PoT läsläxa.

                                            : fre eng-text + glosor................



Av Evelina - 11 augusti 2010 12:24

DETTA ÄR NÅGOT VÄLDIGT VIKTIGT SÅ LÄS NOGA NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

                             IGÅR RED MAMMA

 

PÅ LUCAS OCH MEDAN HON RED SÅ RED

 

JAG YATZY NÄR JAG TOG EN LITEN

 

GALOPP FÖR ATT JAGA JENNIFER SÅ

 

VILLE LUCAS GÖRA SAMMA SAK MEN

 

MAMMA TOG NER HAN OCH HAN SLOG

 

BAKUT ENLIGT MAMMA!!!HAHA!!!!!!!!!!

 

MAN MÅSTE BARA FÅ SÄGA

 

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

 

AHAHAAH......................................!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Av Evelina - 3 augusti 2010 15:32

JAG HAR RIDIT PÅ RIDPLANEN DET GICK BRA MEN PÅ VÄGEN HEM DÅ JAG RED HENNE LA HON SEJ OCH FÖRSÖKTE RULLA.............................................

..................................................

..................................................

..................................................

..................................................

..................................................

..................................................

..................................................

..................................................

..................................................

................

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards