velinab

Alla inlägg under februari 2011

Av Evelina - 27 februari 2011 20:05

Chaa ä hos mamms igen sitter och lyssna på music spela mm..

Ska få en överaskning av mamms sen :P

Ska bli roligt snart ä det sportlov ochså JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

>Men nu sitt jag och ska kolla lite bloggar mm...

Hejs så länge <3

 

 

 

 

 

             

                                                                      //_Ewwan BäCk

Av Evelina - 25 februari 2011 17:03

Då har en dag till gått snart och imorrn ä de disco tjihoooo:-)

Men idag så fick vi av fröken veta att Åsele har den bästa skolan i Sverige även om jag visste det tidigare men som belöning ska hela skolan få gå på kronan!!!Inte samtidigt allihopa såklart men det ska bli roligt-_-

Ska till Pappi ikväll-_-

Men just det jag har gjort ett eget drillprogram inte för att jag tänker uppträda med det men menn!!!!

Lyssna på music och ä typ på ja helt klart på datan!!!.

men ork int skriv hej då  

 

 

 

 

 

                                             //Ewwan BäCk

hej

Av Evelina - 24 februari 2011 17:45

Har inte tänkt på datan på ett tag nu.Men idag var det Åslia med skolan det va grymt vi for dit kl.08.45 och for därifrån kl.12.50.Vi slutade då vi var på skolan igen!!!-_-

Men har inge och skriv hej så lääänge!!!!!!:-)

Av Evelina - 21 februari 2011 22:10

Hej!!

Jag va på Åslia igår och va med Anja idag sedan ikväll var jag på badhuse med Anna-Maria.Det var jättemycket ungar på badhuset.Men nu ska jag skriva ett gott recept!!!-_-

Antal portioner: 6
Ingredienser

10 st tunna stora pannkakor, ca
God sylt, tex färskrörda hallon eller blåbär
2 dl vispgrädde
2 msk socker
1 tsk vaniljsocker
Färska bär

Tips
 

Här hittar du Eijas Grundrecept för pannkakor och plättar.

1. Stek pannkakorna.

2. Vispa grädden till fast skum och smaksätt med socker och vaniljsocker.

3. Varva pannkakorna med sylt och grädde på ett ugnsfast fat.

4. Låt tårtan bli ljummen (men inte mer) i 175 grader varm ugn.

5. Garnera med färska bär och servera genast; grädden smälter lite, men det är bara gott.

Hej så länge!!!!!

                                                                   //Ewwan BäCk-_-

Av Evelina - 19 februari 2011 08:05

Hej vad görs????

Jag ska spela sims 3 snart!!!-_-

Jag undra om det blir någon drillning idag för meeej.

Men det hoppas jag.

Jag får väl hoppas att jag blir bättre under dagen-_-

Men ork int skriv någe mer hej så länge

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            //Ewwan BäCk

 

Av Evelina - 17 februari 2011 18:38

 

Nu har jag gått och blivit sjuk också:(( Tråkigt värre!!!Not Det känns lite sköntt å då behöv jag int fara på skolan -_-

Det ä bra de.

Men nu sitter jag i soffan och är trött,ska väl hoppa till sängs någon gång å så kanske jag är frisk i helgen iaf.

Det hoppas jag så jag kan fara på drillningen och ÅSLIA.

Åslia är bäst.

                                                  
    //Ewwan  BäCk

Av Evelina - 13 februari 2011 11:03

Tänker verkligen på dej Lovisa.

 

K

KR

KRA

KRAM

KRAM L

KRAM LO

KRAM LOV

KRAM LOVI

KRAM LOVIS

KRAM LOVISA

KRAM LOVIS

KRAM LOVI

KRAM LOV

KRAM LO

KRAM L

KRAM

KRA

KR

K

T

TÄN

TÄNK

TÄNKE

TÄNKER

TÄNKER P

TÄNKER PÅ

TÄNKER PÅ D

TÄNKER PÅ DE

TÄNKER PÅ DEJ

TÄNKER PÅ DE

TÄNKER PÅ D

TÄNKER PÅ

TÄNKER P

TÄNKER

TÄNKE

TÄNK

TÄN

T

Ö

ÖN

ÖNS

ÖNSK

ÖNSKA

ÖNSKAR

ÖNSKA

ÖNSK

ÖNS

ÖN

Ö

 

:-)  -_-

                                             //Ewwan BäCk

Av Evelina - 12 februari 2011 21:12

Har vare på Gospel hela dagen.Gospel är att man sjunger i kör men inte som i en vanlig kör vet inte hur man ska förklara eftersom det var första gången jag sjöng gospel och första gången jag var med i en kör!!

Men det började med att kl.07.25 drog vi till Bjurholm och kom fram vid kl.09.00

Vi fikade sen sjöng vi till kl.12.00 då vi gick på Wärdshuset och åt buffè sedan kl.13.15 körde vi igång igen och då efter ett tag tog vi fikade sen körde vi igen och då tränade vi lite sen drog vi till kyrkan där vi skulle uppträda och vi åt "lättmiddag".Sen efter det uppträdde vi och det gick super jag stod längst fram men nu väntar mina ögon på att få sova så Gnatt

 

 

 

                                             //Ewwan BäCk

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards