velinab

Alla inlägg under april 2012

Av Evelina - 26 april 2012 17:15

Nu kör vi en  frågestund:)

Säger inget datum på hur länge den håller på utan då jag har minst 25 frågor alvsutar  jag den men skriver det här på bloggen.

Ska jag svara i en videoblogg kanske vad tycker ni?

Av Evelina - 26 april 2012 16:59

Hejsan på eer!

Vill ni att jag ska blogga mer??

Ni får kommentera vad ni tycker, nog för att jag inte har så mkt tid att blogga men måste erkänna en sak  0_0.

är på datan minste en gång varje dag men tar mig inte tid till att blogga:(

Vad vill ni?

Sen e jag inte så peppad på att blogga då jag nästan inte har några läsare:(

Skulle va asgulligt att säga till er vänner om att checka in min blogg:)Ska försöka blogga mer om ni vill det men kan inte lova till 100% att det blir bra men bättre iaf.

Vill ni förresten att jag ska göra längre inlägg??

Kommentera vad ni tycker.

Puss       


Gamla biilder men något iaf:)

Av Evelina - 24 april 2012 19:29

Hejsan nu ska jag sjunga  "Lips"  med min älskade mamma.

Av Evelina - 21 april 2012 21:21

HEJ! Har  vart i Ö-vik idag:) Först hade jag otroligt kul med Lollo å Magda på paradise:)

Sen drog jag ner till mamma på stan och shoppade men hon betala:)

Ska lägga  upp bilder oxå! Skriver inte så ofta då jag inte e på datorn så ofta;P

Kan inte lägga upp bilderna nu men det kommer:P



Puuss

Av Evelina - 15 april 2012 22:04

Ska sova nu då skolan börjar igen imorrn gnatt <3


 

Av Evelina - 10 april 2012 21:53

E så jävla trött nu efter bakningen. Vi har gjort bullar,hästskor,kolansitt,Ökensand,saffranskaka som jag gjorde igår och schackrutor men schackrutorna blev ej goda:(

Råkade he i för mkt ägg. Men nu har jag inge mer och skriva förrutom att jag tagit kort ikväll:)

Ksk kommer upp senare.Puzz<3  

Vi har börjat socialträna Affe nu:))



 

Av Evelina - 9 april 2012 13:49

Blir inte att baka idag utan vi tar det imorrn:) puss

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards