velinab

Alla inlägg under november 2010

Av Evelina - 28 november 2010 09:34

Idag ska vi sälja godis och julpynt utanför Maggans kom gärna och köp.Vi sparar till en kompis till Nisse av samma ras och de är DYRA.Så vi ha fullt upp./=)

Av Evelina - 22 november 2010 19:05

Jag ä hos mormor och mamma ä i Hälla.Jag ska fika och sen ska jag spela sims 2.För nån dag sen STÄDADE jag mitt rum tihi!!


Av Evelina - 22 november 2010 19:05

Jag ä hos mormor och mamma ä i Hälla.Jag ska fika och sen ska jag spela sims 2.För nån dag sen STÄDADE jag mitt rum tihi!!


Av Evelina - 13 november 2010 22:08

Ja då va det kväll igen och man ä såklart lite trööt  .Men jag ä uppe en stund till. Orka knappt va på datorn de ä ju så kul men inte nu.så jag ska nog läsa istället så gonatt å puss på er!!! =)

 

Av Evelina - 12 november 2010 16:31

Onsdag under lovet var jag ju som på pyamasparty och nu ska berätta litte om det.

 

Vi började med att typ packa upp sen märkte vi att jag glömt filmerna.=(Men då var Urban lösningen!!För han skjustade oss på Ica där vi hyrde två filmer Nem och den hemliga ön och Bad time stories typ elr. nåt sånt!Och sen var det bara att invänta Molly för hon kunde inte komma när det började.Och då hon kommit så satte vi fart till bastun.Efter vi basta så gick vi in och duschade sen fick vi gå upp och då vi kom upp så gick några till Lovisa's rum och några till Kristina's.Då vi kom in låg det två pennor och en t-shirt på bordet.Då skulle vi rita och skriva nåt på den,och sen skulle nån annan få den.Jag fick den Molly gjort och Lovisa fick min.Sen skulle vi sova i vår tröja som vi fått.Men skit i det nu vi tittade på film och åt chips och godis=)Efter det så hade vi roligt med hemlisar..Sen var klockan två helt plötsligt=! så då försökt vi sova men det gick ju inte eftersom Lilly & Jonna låg o fnissa man höll ju på få damp.Men tillslut somna alla utom jag & Magda=(Men men jag hade fått utslag för att jag hadd irretera hudn så mamma kom med hudkräm men jag gick in lite tidigare och då jag kom ut sov Magda  Men då mamma hadd smörjt in me så kund jag sova.Int mer med det utan att jag vakna kl06:00 hadd sove i typ 2 & en halv timme.Märkte att magda vakna så vi satt oss och spela  kort.etfer typ 3 timma vakna Lovisa (då var de flesta vakna).Så vi gick å åt frukost och så litte annat...

och sen så for vi hem kring ett de flesta.

 

 

 

Sen på torsdag eftermiddag for jag på " Drilläger" och sov över där vi hade träning till fem och sen for vi på pizzan och käka gomatn.Sen träna vi litte på IOGT och titta på film o sov.Sen dagen därpå åt vi frukost och träna litte och for hem...=)

 

 

 

MEN NU ORKA JAG INTE SKRIVA MER SÅ TJOTTAS

Av Evelina - 11 november 2010 20:36

ja den eviga frågan NÄR SKA DU SKRIVA NÅGOT men det är lite ont om tidväldigt ofta.Men men jag ha vare på pyamasparty ASSKUL! vi basta,gjord nå tröjerå a...

ja jag skriv mer morrn omd et men jag va å på drilläger ...

ja som sagt så skriv jag mer imorrn...

  

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards