velinab

Alla inlägg under september 2010

Av Evelina - 27 september 2010 08:41

då var man hemma från skolan igen och sjuk...Jag är yr,ha ont i halsen mm....:=

Men jag ska väl ochså äta frukost men jag är ju hungrig men känner att jag inte har någon aptit..hehe!!så idag ska jag bara chilla o tar det lugnt.men igår var jag inte heller riktigt bra så vi får se hur jag mår lite senare.Om det blir nån ridning å så.;(jag får väl antagligen nån läxa.Markus är ochså hemma men han sover nu.och jag tycker det är asvamrt just nu iaf..Men får väl se om de kommer några kort elle nåt sen......men är väldigt hungrig så synd..""¤men idag får jag väl typ titta på tv hela dan och SOVAAAAAA.!!Jag ska   ochså gosa mm.. tihi;Men längta iaf typ till ihelgen ska på folkrace och sen kanske te Saxnäs..Jag ska väl va på datan lite nu och så.Jag funderar ppå att göra lunch vid 11-12 tidn.Men jag vette fasn vad jag ska göra sen men igår fyllde ju pappa år och då åt jag så mycke tårta så att jag inte åt nån middag hihiHIhh..men synes förhoppningsvis imorgon igen...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

puss o kram/JAG SJÄLV

 

 

Av Evelina - 26 september 2010 12:50

ja för nån dag sen gjorde jag toflor väldigt sköna och idag ................















FYLLER pappa år .applåder x1000

så man får väl säga grattis...........

 

 

 

GRATTIS!!!GRATTIS!!GRATTIS!!!!GRATTIS!

MEN NU ÄR JAG HOS MAMMA EN STUND SEN SKA JAG FARA OCH ÄTA TÅÅÅÅÅÅÅÅÅRTA SOM JAG HAR GJORT...

 

 

Av Evelina - 16 september 2010 21:27

nu så blev det ingen ridning igår så då skulle jag rida idag men då jag skulle farra började det spöregna så det blev inget idag heller..men in kom de där djuren och blöta och grusiga såklart.men fick borst av yatzy litte och ge dem mat blev int så mycke mer...JOOO då jag kom hem KL:20.00 så satt jag mig och åt middag fast jag inte var hungrig.... men men vet int om jag ska skriv nå mer men om LILLY Å tittar in så såger jag krya på dig så mycket.. men men hej dååååQ!

Av Evelina - 12 september 2010 20:23

Jag är i grupp C på jultidningarna och säljer jag för 710 kr till är jag i grupp D  .Jag vill va där nu  

Av Evelina - 7 september 2010 12:39

jag är sjuk.Inte roligt men jag va på skolan tilll gympan och fick handduken klar iaf..

Av Evelina - 6 september 2010 20:58

Ja nu är man på plats i bloggen igen och har mycket att skriva om.I helgen så har vi LÅNAT en pontiac.Vi ragga med den och i lördag så kom Lovisa L och sov över vi hade hur kul som helst typ för vi såg en komedi(en rolig)film och en skräck och sist men inte minst karlsson på taket.Och igår  så tvätta vi hästa och red de sedan hit igen.!!!!!!<<<<3.

Men jag hade otur ikväll jag blev skallad av Lucas.

Och jag fick se en hundvalp idag Anna-Marias urgulliga Tova.

Och Jag hade även tur i lördags då jag vann 100 kronor på presentkort....

Markus fixade även spotify åt mig.

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards