velinab

Alla inlägg under juli 2010

Av Evelina - 24 juli 2010 11:08

ska jag fara och städa i stallet där Yatzy står.så idag är jag nog inte heller aktiv.men jag har tränat galoppfattningar på Yatzy OCH DET GICK SUPER..... HEHEHEH

Av Evelina - 21 juli 2010 11:41

markanden har jag köpt en väska,godis,chips,smällare,biljetter to tivloi ,kläder,hamburgare,slush,fläta,örhängen,tän
dare,frisbee och en affich.jag handlade för över 800kr.på fredagkväll var vi  på trillen och lyssnade på lillasyster nnan jag for åkte jag ali baba med emil.jag drillade det gick bra.jag drillade fre & sön.men nu är man lite trött efter helgen för det är tufft.men nu ska jag ta o äta någe så vi synes hej o då pöss o kram.

Av Evelina - 11 juli 2010 20:13

ja son sagt så vann ju HemKÖRt körslaget i vilhelmina.de var klädda i vitt och silver.och jag är visst HemKÖRt-maskot.ändå kanska roligt men jag fick ju sminka mamma det gick väl bra.då jag kommer hem 2på natten sätter jag mej vi borde tar en kopp te o gå å lägg mej.ja vi klocka typja där på eftermidaggen så ring lollo o då sov ja där och sen så har jag bjudit markus och mamma på TG.men har nu tomt där uppe så hej då o pussis på er.






                                             ja justja när mamma har duscha ska fläta småflätor i hennes hår..............................

Av Evelina - 8 juli 2010 11:44

JAG GLÖMDE ATT IGÅR VAR JAG PÅ MIDDAG O DÅ SÅ ÅT VI GRILLAT MUMMS.

Av Evelina - 8 juli 2010 11:23

I tisdags var jag i lycksele och då köpte jag två par örhängen 10 kr/st och ett armband.och igår såhade markus grillning och jag hade kompis hos mig jag och min kompis började med en tidning som vi ska fortsätta med på typ lördag kanske.men vad gör man en tråkig dag går ej att rida man får väl städa å så.ikväll kommer martis jihoooooooooooooooo o imorgon ska jag sminka mamma hur ska det gå då känns lite pirrit för jag är inte van att sminka andra direkt............

Av Evelina - 5 juli 2010 10:12

asså visst är djur helt underbara.För jag har hästar runt mig hela tiden typ I LOVE HORSES*****<3<3<3<3.Hund och katt och hästar på sommarbete.PS Jag är ochså skötare åt en häst.hos pappa en hund o hästar på sommarbete..................

Av Evelina - 2 juli 2010 10:44

jag ska till tandläkaren och dra en tand not fun men ska få en mjukglass efter göttans.men jag ska dra den för då jag äter gör det nåsså jäkulst ont jag kan typ int äta sånt som ä hårt om jag inte tuggar på andra sidan.ska till pappis ikväll kanske fara o bada ta hästa te vattne och så men då får vi höras senare

Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards