velinab

Alla inlägg under juli 2011

Av Evelina - 31 juli 2011 21:37

Tog en kvällsritt för ngn dag sedan!

Här kommer lite bilder!<3



               




Baaaaie <3<3<3<33<3<3




Ewwan BäCk<3

Av Evelina - 30 juli 2011 21:29

Hej alllihopa Kommer lite bilder från hoppningen igår och mera!

                                

<------Sean Banan YOoo

Jepp ja där hade ni även valpen och Sean Banan Auton och självaste han






Ewwan Bäck

Av Evelina - 27 juli 2011 23:23

Hej ska lägga ut lite bilder på ridningen sen då jag fixat det!

Har fixat datorn råkade bara göra så att en lucka till någe lossna ni vet ju hur jag är (klantig)hehe;)

men nu ska jag ta och titta vidare hej då



Ewwaan BäCk

Av Evelina - 27 juli 2011 11:07

Hej ska snart till hälla och fika sen ska jag väl göra någe annat roligt och senn kanske jag hinner med att rida oxå!

Idag blir Affeboj,Affeboy(valpen)9 veckor GRATTISGRATTIS!!!!!

Anna-Maria sov här för ngn dag sedan vi titta på  

Och åt gott;)

Men ska dra nu Tjingeling




 

Ewwan BäCk

Av Evelina - 22 juli 2011 18:58

Hej alla glada tittare nu ska jag skriva lite till mina kompisar!!

Alla mina kompisar som vill va med mej ska kommentera DETTA INLÄGG okej ?

Så fixar vi det ngn dag !!!

Skriv erat namn och när ni har tid mm så blir det bra!!!!!

Ska dra igen hejdå





Ewwan


BäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäÄäCk

Av Evelina - 22 juli 2011 18:42

Men jag har inte orkat skriiiiiva har bara vare trött sen har jag jobba lite oxå o så men nu skriver jag iaf har ride idag !

Red barbacka och innan det så "knoppade" jag Yatzy:)xD

Nee ska typ köpa lite godis juste bytte ut mina "trasiga " examensskor i onsdags det blev ett annat par ska kolla om jag hittar ngn bild annars blir det ngn annan dah!

men HEJDÅÅÅÅÅE




Så här ser dem ut!!!!!<3

    på eeer alla


Ewwan BäCk

Av Evelina - 17 juli 2011 20:03

Heej ha int blogg har int haft tid mm e ju marknan just  nu och har sove hos mormor och då han man ju inge internet

Sen har vi skaffa en valp nu oxå mm va på "Sean Banan" på trillen i fredags har bevis på det kmr sen!!!!!!Red för ngn dag sedan ;)

Vet int vad vi ska kalla vår valp men ni ska få komma med förslag på namn !!!!I torsdags var det folkrace där min brorsa kom till b-finalen då en kabel lossna elr nåt sånt skit:_/

Dagens länk:http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

En av mina kusiners blogg (;

Kan int lägga ut bilder nu men iaf så är valpen en svart kille!!!!



Baaaaai   Ewwan BäCk

Av Evelina - 5 juli 2011 13:19

Ska fara idag!

Blir drygt att åka bil till Stockholm menmen

ska man ha roligt måste man väl ha tråkigt fäörst X1000 neee men

ska börja med en sak idag som jag kallar dagens länk vet int om ja kan blogga kanske kan låna brorsans data för han ska låna min kamera

iaf dagens länk:www.macke-b.bloggplatsen.se

Alltså för er som inte vet så är det min broders



Ewwan BäCk


Presentation


Välkommen hit! Jag är en tjej som inte bloggar så ofta utan jag gör det då jag känner för det och har tid:)

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Vad tkr ni det ska va mer av??=)
 Bilder
 Text
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ewwan"s gästbok

Jag :)

  Jag på examen -12 Jag är en tjej som är snart 13 år . Jag drillar,rider,åker slalom, åker snowboard och är social med de jag känner,oftast:)


Ovido - Quiz & Flashcards